گروه بندی و ثبت کالا در نرم افزار هلو
ایجاد گروهبندی و ثبت کالا در حسابداری هلو
زمانی که نرم افزار هلو به طور کامل راهاندازی و نصب شد ، نوبت به روشهای ایجاد گروه بندی و محصول در حسابداری هلو میرسد. به نظر شما کار راحتی است؟ سعی کردیم در این بخش مراحل را بصورت تصویری و فیلم در خدمت شما کاربران عزیز قرار دهیم در ادامه با آموزش گروه بندی و ثبت کالا در خدمت شما هستیم

1 – از این بخش می توان گروه اصلی و فرعی را ایجاد نمود.
2 – از این گزینه برای اصلاح گروه اصلی و فرعی استفاده میگردد.
3 – این گزینه برای حذف گروه استفاده می گردد.
گروه بندی کالا در نرم افزار هلو به این صورت می باشد که در ابتدا باید گروه اصلی سپس گروه فرعی و در نهایت ثبت نام کالا صورت پذیرد.
توجه داشته باشید در صورتی که فروشگاه یا شرکت شما دارای چند انبار می باشد می توانید در گروه اصلی نام انبار و سپس در قسمت گروه فرعی تنوع کالاها و در قسمت کالای اولیه نام کالا را درج نمایید.

1- بخش امکانات
2 – از این بخش نیز جهت ورود لیستی کالا استفاده می گردد.
3 – از این منو جهت ایجاد گروه بندی استفاده می شود
4 – این منو جهت حذف گروه استفاده می شود.
5 – این بخش نیز جهت اصلاح گروه بندی ونام کالا استفاده می شود.
6 – این بخش جهت ثبت کالای جدید استفاده می شود.
7 – این بخش نیز بستگی به کد نرم افزار شما دارد که امکان چند قیمیت یا تیپ قیمت را داشته باشد و بتوانید برای هر شخصی یه قیمتی را مشخص نمایید (بخش طرف حساب – منوی نوع طرف حساب می تونید تیپ قیمت هر شخص رو مشخص کنید )
8 – واحد کالا نیز می تواند بر اساس تعداد – کارتون و یا وزن باشد .
9 – این بخش نیز کد تعریف شده کالا می باشد
10 – این بخش مربوط به قیمت خرید کالا می باشد.
صرفا جهت درخواست ریموت با شماره های زیر در ارتباط باشید:
👈۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰_۰۹۱۴۸۲۱۹۴۸۷👉
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
رفع خطای 808 هلو
نرم افزار حسابداری هلو APEX
تعریف طرف حساب در نرم افزار هلو
گزارش فاکتور های فروش روزانه هلو
8 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
سلام وقت بخیر ی سوال داشتم .. لوازم جانبی موبایل به چ صورت گروه بندی میشه؟؟ آیا میشه لوازم جانبی گروه اصلی بشه و هر کدام از وسایل گروه فرعی ثبت بشه؟
با سلام گروهبندی سلیقه ای می باشد بستگی داره به کاربر داره پیشنهاد خودتونم می تونه بهتر باشه
سلام وقت بخیر
برای وارد کردن اطلاعات اول دوره کالای اولیه انبار باید “میانگین قیمت خرید” حتما زده بشه؟
واسه ورود کالا بصورت (لیستی) گزینه میانگین قیمت خرید وجود نداره! چیکار باید کرد؟
با سلام شما آخرین قیمت قیمت خرید رو ثبت کنید نیازی به وارد کردن میانگین قیمت خرید نیست سیستم بصورت اتومات انجام میده
چطور یک کالای جدید ثبت کنیم
موقع فاکتور زدن فقط کالای قدیمی برام میاد؟؟؟؟؟؟
سلام پس از ثبت کالای جدید باید اقدام به صدور فاکتور خرید کرد تا کالاهای جدید نیز در فاکتور فروش نمایان شود
سلام
اگر یک کالا را دو بار با نام های مختلف ثبت کرده باشیم و برای هر کدام از نام ها هم فاکتور زده باشیم ،چطور میتونیم هر دو را یکی کنیم ؟یعنی از اون کالا یک نام موجود باشه.
سلام عرض ادب
شما می تونید موجودی یکی از کالا رو صفر کرده و تعداد موجودی انبار رو به اون یکی نام انتقال دهید و در نهایت نام کالایی با موجودی صفر را تغییر دهید تا در فاکتور خرید نیز نمایش داده نشود