پیغام 390 منطبق با شبکه در هلو
آگوست 26, 2020
ارسال شده توسط مصطفی نوری
3.75k بازدید

پیغام 390 در نرم افزار هلو در چه زمانی رخ می دهد ؟
این پیغام زمانی رخ می دهد که نرم افزار قبلا در سیستم دیگری فعال و با نام بانک اطاعاتی دیگری نصب و فعالسازی شده باشد.
چگونگی حل پیغام خطای ” اتصال به بانک اطلاعاتی منطبق با سیستم شما نیست ”
با توجه به محدودیت های غیرفعالسازی نرم افزار هلو برای حل این پیغام خطا ابتدا Computer name و sql server instance ( نام بانک اطلاعاتی ) سیستم قبلی را با سیستم جدید با هم منطبق نمایید.
توجه داشته باشید :
( نام کامپیوتر و بانک اطلاعاتی نصب شده باید در سیستم جدید همان نام های انتخاب شده سیستم قبلی باشد )
صرفا جهت درخواست ریموت با شماره های زیر در ارتباط باشید:
👈۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰_۰۹۱۴۸۲۱۹۴۸۷👉
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
این شناسه قبل برای دستگاه دیگری رجیستری شده ( هلو )
شناسه ریجستری شده هلو چه عاملی باعث بروز پیغام " این شناسه قبلا برای دستگاه...
رفع خطای 808 هلو
پیغام 808 چیست و چه زمانی رخ می دهد ؟ این پیغام زمانی رخ می...
نمونه فاکتور طراحی شده هلو
تلفن های دفتر جهت سفارش طراحی فاکتور و لیبل پرینت نرم افزار هلو خط ویژه...
پیغام 432 در نرم افزار هلو
پیغام 432 چیست و چه زمانی و در کدام بخش ها رخ می دهد ؟...
کد خطای 33 نرم افزار هلو
کد خطای 33 در هلو همانطور که گفتیم ما امروز به معرفی کد خطا...
فعال و غیرفعالسازی نرم افزار هلو
فعالسازی و غیرفعالسازی حسابداری هلو SLM آشنایی با سیستم SLM : سال هاست که...
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
سلام قبلا رو دستگاه دیگری فعال بوده ؟