پیغام ۳۹۰ منطبق با شبکه در هلو
شهریور ۵, ۱۳۹۹
ارسال شده توسط مصطفی نوری
5.76k بازدید
پیغام ۳۹۰ در نرم افزار هلو در چه زمانی رخ می دهد ؟
این پیغام زمانی رخ می دهد که نرم افزار قبلا در سیستم دیگری فعال و با نام بانک اطاعاتی دیگری نصب و فعالسازی شده باشد.
چگونگی حل پیغام خطای ” اتصال به بانک اطلاعاتی منطبق با سیستم شما نیست ”
با توجه به محدودیت های غیرفعالسازی نرم افزار هلو برای حل این پیغام خطا ابتدا Computer name و sql server instance ( نام بانک اطلاعاتی ) سیستم قبلی را با سیستم جدید با هم منطبق نمایید.
توجه داشته باشید :
( نام کامپیوتر و بانک اطلاعاتی نصب شده باید در سیستم جدید همان نام های انتخاب شده سیستم قبلی باشد )
صرفا جهت درخواست ریموت با شماره های زیر در ارتباط باشید:
👈۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰_۰۹۱۴۸۲۱۹۴۸۷👉
آموزش های بیشتر در صفحه اینستاگرام هلولرنینگ
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
پیغام ۶۶۸ هلو
نسخه بانک اطلاعاتی با نسخه برنامه تطابق ندارد | پیغام 668 نرم افزار هلو پیغام...
خروجی PDF در نرم افزار هلو
نرم افزار های پیشنهادی ویندوز 7 "Do PDF" ویندوز 7 به بالا "Microsoft Print to PDF"برای خروجی...
تفاوت فاکتور تک فروشی و عمده فروشی در هلو
نرم افزار حسابداری هلو سربرگ تک فروشی ( فروش فوری دارد ) دارد بابت دسترسی...
روش حل پیغام نرم افزار شما بروز نمیباشد در هلو
در نرم افزار حسابداری هلو گاهی اوقات ممکن است بعد از فعالسازی نرم افزار با...
پیغام فعال سازی در سرور به درستی انجام نشده است هلو
بعضی اوقات ممکن است در نسخه های شبکه نرم افزار هلو در سیستم های کلاینت...
پیغام خطای فایل بستن حساب شما قدیمی است در هلو
برای رفع این پیغام خطا میتوانید نرم افزار خود را به آخرین نسخه ارتقا داده...
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
سلام قبلا رو دستگاه دیگری فعال بوده ؟