علامت سوال در نرم افزار هلو
فونت مناسب حسابداری هلو
علامت سوال در نصب هلو
تنظیم زبان ویندوز در نرم افزار هلو
وارد بخش control panel و Regional & Language می شویم که در ویندوز های ۸ و ۱۰ بخش region از language جدا می باشد.(علامت سوال هلو)
در سربرگ اول format را روی Persian قرار می دهیم و از انتهای فرم وارد additional setting می شویم.
سربرگ Number
در سربرگ اول numbers گزینه decimal symbol باید کاراکتر نقطه استفاده شود. در ویندوز ۰ و ۱۲ این کاراکتر “/” می باشد که آن را پاک کرده و نقطه “.” قرار می دهیم و در گزینه Digit grouping symbol باید کاراکتر “,” باشد.
دو دکمه ی shift , U این کاراکتر نمایش داده می شود سپس وارد سربرگ date شده و در انتهای پنجره گزینه calendar type را روی ” تقویم میلادی محلی شده” تنظیم می کنیم که این گزینه در ویندوز XP باید در حالت “تقویم میلادی برگردان فرانسه” تنظیم گردد.
پس از تنظیم پنجره فوق و تایید آن مجدد وارد پنجره Region می شویم.
وارد سربرگ administrative شده و با انتخاب گزینه change system locale بررسی گردد که در حالت Persian تنظیم شده باشد.
نکته : در صورت عدم تنظیم بر روی زبان فارسی کلیه منوها و run auto برنامه به شکل علامت ؟؟؟ نمایش داده خواهد شد.
ضروریست در صورت تنظیم این قسمت حتما باید مجدد راه اندازی ( restart ) گردد.
در انتها نیز بررسی شود که تاریخ و ساعت سیستم به درستی تنظیم شده باشد، نرم افزار هلو از تاریخ جاری سیستم جهت تنظیم تاریخ خود استفاده خواهد کرد.
درصورت نیاز به حل علامت سوال هلو به دانلود و نصب مجدد فونت مناسب حسابداری هلو بر روی این لینک کلیک کنید
آموزش های بیشتر در صفحه اینستاگرام هلولرنینگ
صرفا جهت درخواست ریموت با شماره زیر در ارتباط باشید:
۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
پیغام ۶۶۸ هلو
خروجی PDF در نرم افزار هلو
تفاوت فاکتور تک فروشی و عمده فروشی در هلو
روش حل پیغام نرم افزار شما بروز نمیباشد در هلو
پیغام فعال سازی در سرور به درستی انجام نشده است هلو
پیغام خطای فایل بستن حساب شما قدیمی است در هلو
24 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
راهنمایی آنلاین توسط آقای نوری حتی روز تعطیل و هرساعتی برای من فوق العاده ارزش مند بود. بسیار از شما ممنون وسپاسگزارم.
با سلام در ویندوز ۱۰ این ترتیب yyyy/dd/mm برای long date و short date وجود نندارد. چه باید کرد؟
سلام شما لطفا کنید Calendar Type رو بزارید رو تقویم میلادی محلی شده مشکلتون حل میشه
سلام
تنظیمات زبان بدرستی انجام شده ولی در هنگام صدور فاکتور بوسیله بارکد خوان اگر زبان صفحه کلید انگلیسی باشه درست عمل میکنه ولی در زبان فارسی باز علامت ؟؟؟؟ نشان داده میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام احتمال داره کالاهارو تعریف کردنی تنظیم زبان بر روی لاتین ( انگلیسی ) بوده باشد عامل اصلی این می تونه باشه
سلام ببخشید چرا فاکتور ها اشتباها در قسمت بارکد(روی برچسب) از دستگاه بارکد در میان؟
نمیدونم چرا جاهاشون تغییر کرده
درود بر شما
لطفا واضح تر توضیح بدید تا درخدمتتون باشیم
با سلام
بنده همه ی کارهایی رو که در آموزش بالا گفته بودید انجام دادم باز هم علامت های سوال و درصد رو میاره. از ویندوز ۱۰ استفاده میکنم حالا به جز این مشکل اول برنامه دو کاربره رو دانلود کردم نسخه ی سرورش نصب نمی شد بعدا برنامه ی تک کاربره رو نصب کردم گزینه نصب غیرفعال بود از نصب دستی استفاده کردم با کلی دردسر نصب شد ولی الان همین مشکل فارسی نشدن رو دارم.
سلام
ابتدا تنظیمات زبان را بررسی نمایید و در نهایت نصب فونت بر روی سیستم عامل با این دو روش باید مشکل برطرف گردد درصورت حل نشدن لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید
باسلام
من هلو ۱۱ ورژن ۶ رو دارم تمام تنظیمات رو هم انجام دادم اما یردیف زیر منوها مثل اشخاص و .. بصورت علامت سوال شده بقیه قسمت ها خوبه/ چیکار باید کرد ممنون
سلام
۱ – تنطیمات زبان ویندوز چک شود
۲ – فونت فارسی در داخل سی دی هلو پوشه Tools نصب شود
بعد از ره اندازی مجدد سیستم مشکل باید رفع گردد
سلام پیغام ۴٣٢
Division by zero
راهنمایی میکنید
سلام لطفا متن کامل پیغام خطا ارسال شود
همین بود پیغام شماره ۴٣٢
با پشتیبانی تماس بگیرید یا وارد سایت بشید
Division by zero
که قسمت گزارش کلا دیگه باز نمیشه ولی از امروز پیغام ۴٣٢
Access violation at address 011991e8 in module Holoo.exe read of address
هم اضافه شده که انگار کل برنامه داره از کار میوفته باید حتما پشتیبانی خرید
نرم افزار خود را به نسخه جدید ارتقا بدید و ارتباط بانک با نرم افزار هلو بررسی گردد درصورتی که مشکل حل نشد از بخش تماس با ما واتس آپ شماره ایرانسل درخواست ریموت بدید همکاران وصل و مشکل رو رفع کنن
سلام تنظیمات ستون فاکتور را تغییر دادم فونتش تغییر کرد چرا؟؟؟؟؟؟کجا میشه درستش کرد
سلام از بخش تنظیمات و طراحی فاکتور قابل تغییر می باشد
ممنون از راهنمایی بسیار دقیق و جامع اتون
بنده تمامی مراحل رو بررسی کردم ولی بازم پیام ۴۳۲ رو دارم و فکر میکنم علت اصلی میبایست اپدیت نرم افزار هلو باشه
با سلام لطفا با واحد پشتیبانی سایت در واتس آپ به شماره ۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰ پیام بدید و درخواست ریموت بدید قطعا قابل حل می باشد
عرض ادب
جناب نوری: علت باز نشدن سی دی هلو در ویندوز ۱۰ چیست؟ بار اول باز شد ولی الان هیچ اطلاعاتی بالا نمیاد
سلام وقت بخیر
تنظیمات زبان سیستم عامل خود را بررسی نمایید اگر پیغام خطایی نیز مشاهده می کنید اعلام بفرمایید تا راهنمایی کنیم
سلام ویندوز من ۱۱ هستش تمام این مراحلو انجام دادم ولی باز نشد
سلام درصورتی که تمامی مراحل رو انجام دادید و مشکل همچنان باقی است با واحد پشتیبانی سایت در تماس باشید
ممنون از این مطلب کاربردی