پشتیبانی و خدمات آنلاین هلو Holooban

راهنمای پشتیبانی آنلاین نرم افزار هلو

تمامی مشتریان نرم افزار هلو و هلیا که دارای یک سریال معتبر می باشند می توانند با عضویت در کلوپ مشتریان طرفه نگار به آدرس Holooban.ir مراجعه نموده و ثبت نام خود را تکمیل و از مزایای آن بهره مند شوند. مزایای ثبت نام در هلوبان عبارتند از  :

  1. ثبت درخواست پشتیبانی
  2. درخواست فایل ارتقا
  3. درخواست ریموت
  4. انتقادات و پیشنهادات

کد فعالسازی و نصب نرم افزار SmartHelp :

برای دریافت کد فعالسازی سریال خود می بایست. کد فعالسازی آن سریال را در اختیار داشته باشید. به همین جهت در ابتدا می بایست نرم افزار خدمات هوشمند اسمارت هلپ (SmartHelp) را دانلود و در سیستمی که نرم افزار هلو نصب شده است نصب گردد.

 پس از نصب نرم افزار خدمات هوشمند بروی آیکون آن بروی صفحه دسکتاپ خود کلیک نمایید.

نکته مهم: توجه داشته باشید قفل نرم افزار هلو می بایست به کامپیوتر متصل باشد.  
  1. پس از اجرای نرم افزار خدمات هوشمند، صفحه روبرو را مشاهده خواهید نمود. در این صفحه کد فعالسازی شما مرتبط با سریال نرم افزار شما قرار داده شده است. مدنظر داشته باشید این کد ۱۰ رقم بوده و منحصر به سریال فوق می باشد.
نکته مهم: در صورتی که به هر علتی به نرم افزار خدمات هوشمند اجرا نشد موارد زیر را بررسی کنید :
  1. غیرفعال کردن فایروال و آنتی ویروس سیستم
  2. تنظیم دقیق ساعت سیستم
۳- درصورتی که عضویت خود را در سایت هلوبان تکمیل ننموده اید می توانید با کلیک بر روی دکمه “فعالسازی اشتراک خدمات”  کلیک تا در صورت اتضال به اینترنت به صورت مستقیم به صفحه عضویت در کلوپ مشتریان هلو ارجاع داده شوید در این صورت نیازی به ورود سریال نرم افزار و کد فعالسازی نخواهید داشت.

نکات قابل توجه: در صورتی که به هر علتی به این صفحه (عضویت در پشتیبانی آنلاین هلوبان) منتقل نشدید ، می توانید کد فعالسازی خود را یادداشت نموده و به صورت مستقیم به پشتیبانی آنلاین هلوبان مراجعه نموده و سپس در صفحه اول سایت فوق بروی دکمه عضویت در پشتیبانی آنلاین هلوبان کلیک نمایید. در صورتی که گوشی و یا تبلت هوشمند در اختیار دارید می توانید از طریق qrcode بالای صفحه، ثبت نام خود را تکمیل نمایید. پشتیبانی آنلاین هلوبان به صورت کاملا انطباق گرا با ابزارهای هوشمند طراحی شده است.
نحوه ثبت درخواست :
برای ثبت درخواست پس از ورود به داشبورد کاربری خود می توانید از گزینه ثبت اولین درخواست و یا افزودن درخواست ، درخواست مدنظر خود را ثبت نمایید در صفحه ثبت درخواست ابتدا می بایست سریال مدنظر خود را انتخاب نمایید. ( داشتن اعتبار گارانتی برای ثبت درخواست الزامی می باشد ) اگر سریال شما قابل انتخاب نمی باشد، تمدید پشتیبانی آن به پایان رسیده است ابتدا باید سریال خود را تمدید و مجدد اقدام به ثبت درخواست نمایید.
در گام بعدی موضوع درخواست خود را انتخاب نموده وثبت نمایید توجه داشته باشید انتخاب صحیح موضوع باعث تسریع در پاسخگویی خواهد گردید.
در گام بعدی عنوان را را برای درخواست خود بصورت کوتاه و بیانگر کلیاتی از درخواست است وارد نمایید. درگام بعدی درخواست خود رابصورت کوتاه و مختصر وارد نمایید. در پایان در صورت تکمیل تمامی موارد بروی گزینه ثبت کلیک نمایید. در مرحله بعد در صورت نیاز می توانید فایل خود را آپلود نمایید. مدنظر داشته باشید پروسه آپلود فایل ممکن است زمانبر باشد. که این امر کاملا مبتنی بر حجم فایل و سرعت اتصال اینترنت شما خواهد. نکات بسیار مهم: هم اکنون درخواست شما در پشتیبانی آنلاین هلوبان ثبت شده است. با توجه به ترافیک کاری پاسخگویی به درخواست شما ممکن است زمانبر باشد. به همین علت در زمانی که پاسخی برای درخواست شما ارسال گردد ، از طریق پیامک به شماره تلفن همراه شما اطلاع رسانی خواهد شد. لطفا تا زمان دریافت پاسخ از ثبت درخواست مجدد خودداری نمایید. در صورت نیاز بروی درخواست قبلی خود پاسخ جدید ارسال نمایید. برای آگاهی از وضعیت درخواست های خود ، می توانید از طریق داشبورد وضعیت درخواست ها را پیگیری و مشاهده نمایید.

با کلیک بروی گزینه “نمایش همه موارد” می توانید جزییات کلی درخواست خود را مشاهده نمایید.

         قابل توجه کاربران محترم هلولرن

در صورتی که به هر دلیلی موفق به ارتباط با پشتیبانی آنلاین سایت نشدید با شماره ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰ پشتیبانی تماس بگیرید