پیغام 15 نرم افزار حسابداری هلو

در نرم افزار حسابداری هلو به هنگام نصب و اجرای آن ممکن است. با پیغام های متعددی مواجه شده که یکی از این پیغام های ” کد خطای 15 “ در ابتدای اجرای نرم افزار می باشد .
جای هیچ نگرانی نیست و شما می توانید با چند روش ساده نسب به رفع آن اقدام نمایید. تیم پشتیبانی آنلاین ما شرایطی را برای کاربران حسابداری هلو فراهم نمودند .که بتوانند در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع پیغام های خطای احتمالی اقدام نموده .و به عملیات حسابداری خود ادامه دهند.
پیغام 15 در ابتدای نرم افزار هلو به چه معناست ؟
پیغام خطای 15 در ابتدای اجرای نرم افزار هلو به معنی هماهنگ نبودن نسخه قفل با نرم افزار هلو می باشد. که بایستی نسبت به رفع این موضوع از روش های زیر اقدام نمود.
براي رفع خطاي 15 قفل USB چه بايد كرد ؟
- ارتقا نرم افزار توسط آخرین سی دی نرم افزار هلو
- ارتقا از طریق نرم افزار خدمات هوشمند شرکت طرفه نگار
- درخواست فایل ارتقا از طریق کلوپ پشتیبانی مشتریان هلوبان
- مراجعه به نمایندگی و درخواست سی دی جدید
- و یا تماس با پشتیبانی وبسایت هلولرن
آموزش ارتقا نرم افزار هلو به نسخه جدید و رفع پیغام خطای 15
- یکی از راه های ارتقا نرم افزار هلو به آخرین نسخه استفاده از آخرین سی دی دریافتی از سوی شرکت یا دفاتر نمایندگی بوده .که می توانید آن را داخل درایو قرار داده و نسبت به اجرای اتوران آن اقدام در پنجره باز شده. سمت چپ مشاهده خواهید نمود که گزینه ارتقا به نسخه جدید فعال بوده. و با کلیک بر روی گزینه فوق می توانید نرم افزار خود را به اخرین نسخه از نرم افزار ارتقا دهید.
خدمات هوشمند و ارتقا هوشمند
- از طریق نرم افزار خدمات هوشمند یا به اصطلاح smarthelp نیز می توانید. با دانلود و نصب آن نرم افزار خود را به اخرین نسخه ارتقا دهید. ( لینک دانلود نرم افزار خدمات هوشمند )
درخواست فایل از کلوپ مشتریان هلو
- درخواست فایل ارتقا از طریق کلوپ مشتریان یا همان هلوبان می باشد. که با عضویت در آن می توانید درخواست فایل کرده و نسبت به ارتقا نرم افزار خود اقدام نمایید.
درخواست از نمایندگی های مجاز هلو
- همچنین می توانید از طریق نمایندگی محل سکونت خود مراجعه کرده. و با در دست داشتن شماره سریال خود می توانید نسخه جدید از نرم افزار خود را بر بصورت رایگان دریافت نمایید.
برای دانلود فیلم آموزشی جامع حل پیغام خطای 15 نرم افزار حسابداری هلو بر روی این لینک کلیک کنید
تماس با پشتیبانی آنلاین جهت درخواست ریموت
- سریعترین روش برای ارتقا و رفع پیغام 15 ارتباط با پشتیبانی آنلاین سایت و یا تماس با شماره پشتیبانی می باشد.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
این شناسه قبل برای دستگاه دیگری رجیستری شده ( هلو )
رفع خطای 808 هلو
پیغام 432 در نرم افزار هلو
کد خطای 33 نرم افزار هلو
فعال و غیرفعالسازی نرم افزار هلو
پیغام خطا هلو Excaption EOlesysError in module holoo.exe at 000cc955.Class not registered
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
خیلی ممنون از لطف شما بسیار عالی بود
سلام
خسته نباشید جناب اقای نوری
با عرض سلام و احترام خدمت شما
میخواهم از پشتیبانی خوبی که دارین و به مشکلات رسیدگی میکنین از شما و همکار های گرامیتان تشکر کنم
موفق و سربلند باشید