پشتیبانی و خدمات آنلاین حسابداری هلو
ژوئن 8, 2019
ارسال شده توسط مصطفی نوری
5.46k بازدید

پشتیبانی آنلاین نرم افزار هلو
تمامی مشتریان نرم افزار هلو و هلیا که دارای یک سریال معتبر می باشند می توانند با عضویت در کلوپ مشتریان طرفه نگار مراجعه نموده و ثبت نام خود را تکمیل و از مزایای آن ازجمله پشتیبانی و خدمات آنلاین هلو بهره مند شوند.
مزایای ثبت نام در هلوبان عبارتند از :
- ثبت درخواست پشتیبانی
- درخواست فایل ارتقا
- درخواست ریموت
- انتقادات و پیشنهادات
کد فعالسازی و نصب نرم افزار خدمات هوشمند SmartHelp :
برای دریافت کد فعالسازی سریال خود می بایست. کد فعالسازی آن سریال را در اختیار داشته باشید. به همین جهت در ابتدا می بایست نرم افزار خدمات هوشمند اسمارت هلپ (SmartHelp) را دانلود و در سیستمی که نرم افزار هلو نصب شده است نصب گردد.
پس از نصب نرم افزار خدمات هوشمند بروی آیکون آن بروی صفحه دسکتاپ خود کلیک نمایید.
نکته مهم: توجه داشته باشید قفل نرم افزار هلو می بایست به کامپیوتر متصل باشد.- پس از اجرای نرم افزار خدمات هوشمند، صفحه ای را مشاهده خواهید نمود. در این صفحه کد فعالسازی شما مرتبط با سریال نرم افزار شما قرار داده شده است. مدنظر داشته باشید این کد 10 رقم بوده و منحصر به سریال فوق می باشد.
- غیرفعال کردن فایروال و آنتی ویروس سیستم
- تنظیم دقیق ساعت سیستم
نحوه ثبت درخواست در هلوبان :
برای ثبت درخواست پس از ورود به داشبورد کاربری خود می توانید از گزینه ثبت اولین درخواست و یا افزودن درخواست ، درخواست مدنظر خود را ثبت نمایید در صفحه ثبت درخواست ابتدا می بایست سریال مدنظر خود را انتخاب نمایید. ( داشتن اعتبار گارانتی برای ثبت درخواست الزامی می باشد ) اگر سریال شما قابل انتخاب نمی باشد، تمدید پشتیبانی آن به پایان رسیده است ابتدا باید سریال خود را تمدید و مجدد اقدام به ثبت درخواست نمایید.در گام بعدی موضوع درخواست خود را انتخاب نموده وثبت نمایید توجه داشته باشید انتخاب صحیح موضوع باعث تسریع در پاسخگویی خواهد گردید.
در گام بعدی عنوان را را برای درخواست خود بصورت کوتاه و بیانگر کلیاتی از درخواست است وارد نمایید.
درگام بعدی درخواست خود رابصورت کوتاه و مختصر وارد نمایید.
در پایان در صورت تکمیل تمامی موارد بروی گزینه ثبت کلیک نمایید.
در مرحله بعد در صورت نیاز می توانید فایل خود را آپلود نمایید. مدنظر داشته باشید پروسه آپلود فایل ممکن است زمانبر باشد. که این امر کاملا مبتنی بر حجم فایل و سرعت اتصال اینترنت شما خواهد.
نکات بسیار مهم:
هم اکنون درخواست شما در پشتیبانی آنلاین هلوبان ثبت شده است. با توجه به ترافیک کاری پاسخگویی به درخواست شما ممکن است زمانبر باشد. به همین علت در زمانی که پاسخی برای درخواست شما ارسال گردد ، از طریق پیامک به شماره تلفن همراه شما اطلاع رسانی خواهد شد. لطفا تا زمان دریافت پاسخ از ثبت درخواست مجدد خودداری نمایید. در صورت نیاز بروی درخواست قبلی خود پاسخ جدید ارسال نمایید. برای آگاهی از وضعیت درخواست های خود ، می توانید از طریق داشبورد وضعیت درخواست ها را پیگیری و مشاهده نمایید.
با کلیک بروی گزینه “نمایش همه موارد” می توانید جزییات کلی درخواست خود را مشاهده نمایید.
جهت درخواست کارشناس و حل مشکل با بخش تماس با ما وبسایت در ارتباط باشید .
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بدهکاران با آخرین فاکتور هلو
گزارشات تحلیلی (لیست بدهکاران با تاریخ آخرین فاکتور در هلو ) : همواره همه...
این شناسه قبل برای دستگاه دیگری رجیستری شده ( هلو )
چه عاملی باعث بروز پیغام ” این شناسه قبلا برای دستگاه دیگری رجیستری شده ”...
رفع خطای 808 هلو
پیغام 808 چیست و چه زمانی رخ می دهد ؟این پیغام زمانی رخ می دهد...
نمونه فاکتور طراحی شده هلو
تلفن های دفتر جهت سفارش طراحی فاکتور و لیبل پرینت نرم افزار هلو خط ویژه...
پیغام 432 در نرم افزار هلو
پیغام 432 چیست و چه زمانی و در کدام بخش ها رخ می دهد ؟...
کد خطای 33 نرم افزار هلو
کد خطای 33 در نرم افزار هلو همانطور که گفتیم ما امروز به معرفی...
31 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
با سلام
یک سوال از خدمتتون دارم
برنامه هلو ده شرکته دارم
تمامی شرکت ها اطلاعات داره
یکی از شرکت ها کلا منحل شده و من میخوام یک شرکت جدید با اطلاعات جدید وارد کنم
باید چکار کنم؟
سلام
شما لطفا کنید شرکت مورد نظر رو از طریق آموزش زیر خام نمائید
آموزش خام نمودن بانک اطلاعاتی
https://holoolearning.ir/kham-kardan-holoo
موفق باشید
خداوردی-قرچک 15میلویون و خورده فاکتورشه دریافتیمونم 12تومان است بعد ماندشو میزنه 0 ولی باید 3 تومن بزنه
سلام و عرض ادب شما یه لطف کنید یه صورت حساب از شخص مورد نظر را به شماره 09367925380 واتس آپ کنید تا خدمتتون راهنمایی های لازم صورت پذیرد
سلام سیتمم ویروس گرفته ویندوزش عوض کردم الان بک اپ برام باز نمیشه که بازیابی کنم چکار میتونم بکنم
سلام و عرض ادب
لطفا بک آپتون رو به از طریق پشتیبانی آنلاین سایت به ما ارسال کنید تا فایل مورد نظر توسط کارشناسان ما بررسی و نتیجه در سریع ترین زمان ممکن اعلام گردد.
سلام وقت بخیر
امکان نصب هلو روی ویندوز ده ۶۴ بیتی هست؟
سلام بله نرم افزار هلو بر روی تمامی سیستم عامل ها قابل نصب می باشد
بنده سال گذشته خدمات پشتیبانی رو شارژ کردم ونرم افزار رو بروز رسانی کردم اشکالی از اون موقع در قسمت اصلا فاکتور بوجود امد وبنده بیش از ۵۰بار با پشتیبانی تماس گرفتم راه کار میدادند ولی تا الان رفع اشکال نشد واز ان موقه تا بحال جرات نکردم دوباره پشتیبانی رو شارژ کنم وهر کسی از بازاریان واشنایان از من نظر خواهی میکنه درمورد برنامه هلو نظرم منفی ومیگم هر نرم افزاری بگیر فقط هلو نگیر
سلام لطفا با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا ریموت و مشکلتون رو بررسی کنیم موفق باشید
سلام و عرض ادب و احترام
جعفری هستم، امشب برای اولین باربعد از مدتها که بصورت آنلاین با عزیزان پشتیبان تماس میگرفتم تونستم پاسخ سوالاتم رو دریافت کنم و از این بابت از جناب نوری بسیار سپاسگزارم، هم به خاطر صبوریشون وهم به خاطر پیگیری راهنماییشون
سلام من تو نصب هلو ب مشکل برخوردم
میزنه setup را بررسی کنید پیغام ۸۰۸
سلام از این لینک استفاده کنید آموزش تنظیم فایل ستاپ 808
سلام من تو نصب هلو ب مشکل برخوردم
میزنه setup را بررسی کنید پیغام ۸۰۸
ممنون میشم راهنمایی کنید بدون ریموت میخوام مشکلم حل بشه
سلام.شبتون بخیر.یه سوال داشتم.من چطور میتونم سندهایی که اصلاح شده رو ببینم.
سلام این امکان درنرم افزار هلو وجود ندارد لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ویژه 02123067 تماس بگیرید
با سلام.
جناب آقای مصطفی نوری کمتر از 5 دقیقه مشکل نرم افزاری من رو حل کردند..در صورتی که یک هفته با پشتیبان تلفنی نتونستم کاری پیش ببرم.
خیلی ممنونم از ایشون و عملکرد بسیار بسیار بسیار خوبشون.
سلام
من دوماهی بود درگیر قفل هلو بودم و این همه وقت با پشتیبانی صحبت میکردم نمیگفتن تو ویندوز ۱۰ ۶۴ نمیشه قفل tiny رو نصب کرد ولی وقتی با آقای نوری صحبت کردم سریع راه حل رو پیدا کردن
با سلام
امکان نصب هلو روی ویندوز سرور به چه صورت است
اصلا روی این ویندوز نصب می شود . باتشکر
سلام خسته نباشید ، هلوی من به شدت کند شده ، و در تایید فاکتور نقدی ، نسیه میخوره و اینکه در چاپ لیبل بارکد ، تعداد درستی برای چاپ نمیفرسته ، لطفا کمک کنید
سلام ابتدا سیستم عامل ( ویندوز ) و سپس سیستم سخت افزاری خود را جهت کندی نرم افزار هلو بررسی نمایید اگر اطلاعات زیادی در داخل نرم افزار ثبت نموده اید اقدام به بستن حساب نمایید.
مشکل نقدی و نسیه هم می تونه مشکل کاربری بوده باشد .
چاپ لیبل را نیز با طراح لیبل خود در میان بزارید می تواند از سایز لیبل بوده باشد .
موفق باشید
سلام وقت بخیر
داخل منو نرم افزار من گزینه حواله بین انبار ندارم و نمیدونم چطور میتونم حواله بین انبار و فروشگاه بزنم ؟
درود بر شما لطفا کیت مربوط به حواله انبار را به نرم افزار خود اضافه نمایید
سلام نرم افزار را نصب کرده ام حالا که میخواهم راه اندازی کنم یک کادر باز شده سریال نرم افزار وکد امنیتی وشماره همراه را میخواد با توجه به اینکه سریال من شش رقم میباشد ولی سریال هشت رقمی میخواهد تمدید هم دارم بروزرسانی هم کرده ام جواب نگرفته ام لطفا راهنمایی کنید
سلام اخرین سی دی مربوط به سریال خود را تهیه نموده و ارتقا به نسخه جدید بزنید.
سلام
ببخشید من تاریخ امور مالی رو اصلاح نکردم و تسویه کردم
چطور میتونم اصلاح کنم تاریخ رو؟؟
سلام وقت بخیر حذف سند انجام بدید و سپس مجدد سند بزنید در نظر داشته باشید که با تغییر تاریخ سندهای شما میمیز خواهند خورد
سلام ببخشید من سال مالی سال 1400 رو بستن ولی الان سالهای 99 و 98 و قبلی ها نمودند ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام احتمالا از پوشه oldyear مسیر نصب هلو حذفشون کردید
میتونم بک آپ قبلی رو برگردونم و لغو بستن سال مالی رو انجام بدم؟ یا باید چکار کنم؟
بله میشه لغو بستن حساب انجام داد و بک آپ قبل بستن حساب رو بازگردانی کرد