علامت سوال در نرم افزار هلو

فونت مناسب حسابداری هلو
تنظیم زبان ویندوز در نرم افزار هلو
وارد بخش control panel و Regional & Language مي شویم که در ویندوز هاي 8 و 10 بخش region از language جدا مي باشد.(علامت سوال هلو)

در سربرگ اول format را روي Persian قرار مي دهيم و از انتهاي فرم وارد additional setting مي شویم.

سربرگ Number
در سربرگ اول numbers گزینه decimal symbol باید کاراکتر نقطه استفاده شود. در ویندوز 0 و 12 این کاراکتر “/” مي باشد که آن را پاک کرده و نقطه “.” قرار مي دهيم و در گزینه Digit grouping symbol باید کاراکتر “,” باشد.

دو دکمه ي shift , U این کاراکتر نمایش داده مي شود سپس وارد سربرگ date شده و در انتهاي پنجره گزینه calendar type را روي ” تقویم ميلادي محلي شده” تنظيم مي کنيم که این گزینه در ویندوز XP باید در حالت “تقویم ميلادي برگردان فرانسه” تنظيم گردد.

پس از تنظيم پنجره فوق و تایيد آن مجدد وارد پنجره Region مي شویم.
وارد سربرگ administrative شده و با انتخاب گزینه change system locale بررسي گردد که در حالت Persian تنظيم شده باشد.

نکته : در صورت عدم تنظیم بر روی زبان فارسی کليه منوها و run auto برنامه به شکل علامت ؟؟؟ نمایش داده خواهد شد.
ضروریست در صورت تنظيم این قسمت حتما باید مجدد راه اندازي ( restart ) گردد.
در انتها نيز بررسي شود که تاریخ و ساعت سيستم به درستي تنظيم شده باشد، نرم افزار هلو از تاریخ جاري سيستم جهت تنظيم تاریخ خود استفاده خواهد کرد.
درصورت نیاز به حل علامت سوال هلو به دانلود و نصب مجدد فونت مناسب حسابداری هلو بر روی این لینک کلیک کنید
صرفا جهت درخواست ریموت با شماره های زیر در ارتباط باشید:
👈۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰_۰۹۱۴۸۲۱۹۴۸۷👉
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
پیغام 432 در نرم افزار هلو
کد خطای 33 نرم افزار هلو
فعال و غیرفعالسازی نرم افزار هلو
رفع خطای 808 هلو
پیغام خطا هلو Excaption EOlesysError in module holoo.exe at 000cc955.Class not registered
پیغام 425 اشکال در برقراری ارتباط بانک اطلاعاتی هلو
19 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
راهنمایی آنلاین توسط آقای نوری حتی روز تعطیل و هرساعتی برای من فوق العاده ارزش مند بود. بسیار از شما ممنون وسپاسگزارم.
با سلام در ویندوز 10 این ترتیب yyyy/dd/mm برای long date و short date وجود نندارد. چه باید کرد؟
سلام شما لطفا کنید Calendar Type رو بزارید رو تقویم میلادی محلی شده مشکلتون حل میشه
سلام
تنظیمات زبان بدرستی انجام شده ولی در هنگام صدور فاکتور بوسیله بارکد خوان اگر زبان صفحه کلید انگلیسی باشه درست عمل میکنه ولی در زبان فارسی باز علامت ؟؟؟؟ نشان داده میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام احتمال داره کالاهارو تعریف کردنی تنظیم زبان بر روی لاتین ( انگلیسی ) بوده باشد عامل اصلی این می تونه باشه
سلام ببخشید چرا فاکتور ها اشتباها در قسمت بارکد(روی برچسب) از دستگاه بارکد در میان؟
نمیدونم چرا جاهاشون تغییر کرده
درود بر شما
لطفا واضح تر توضیح بدید تا درخدمتتون باشیم
با سلام
بنده همه ی کارهایی رو که در آموزش بالا گفته بودید انجام دادم باز هم علامت های سوال و درصد رو میاره. از ویندوز 10 استفاده میکنم حالا به جز این مشکل اول برنامه دو کاربره رو دانلود کردم نسخه ی سرورش نصب نمی شد بعدا برنامه ی تک کاربره رو نصب کردم گزینه نصب غیرفعال بود از نصب دستی استفاده کردم با کلی دردسر نصب شد ولی الان همین مشکل فارسی نشدن رو دارم.
سلام
ابتدا تنظیمات زبان را بررسی نمایید و در نهایت نصب فونت بر روی سیستم عامل با این دو روش باید مشکل برطرف گردد درصورت حل نشدن لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید
باسلام
من هلو 11 ورژن 6 رو دارم تمام تنظیمات رو هم انجام دادم اما یردیف زیر منوها مثل اشخاص و .. بصورت علامت سوال شده بقیه قسمت ها خوبه/ چیکار باید کرد ممنون
سلام
1 – تنطیمات زبان ویندوز چک شود
2 – فونت فارسی در داخل سی دی هلو پوشه Tools نصب شود
بعد از ره اندازی مجدد سیستم مشکل باید رفع گردد
سلام پيغام ٤٣٢
Division by zero
راهنمايي ميكنيد
سلام لطفا متن کامل پیغام خطا ارسال شود
همين بود پيغام شماره ٤٣٢
با پشتيباني تماس بگيريد يا وارد سايت بشيد
Division by zero
كه قسمت گزارش كلا ديگه باز نميشه ولي از امروز پيغام ٤٣٢
Access violation at address 011991e8 in module Holoo.exe read of address
هم اضافه شده كه انگار كل برنامه داره از كار ميوفته بايد حتما پشتيباني خريد
نرم افزار خود را به نسخه جدید ارتقا بدید و ارتباط بانک با نرم افزار هلو بررسی گردد درصورتی که مشکل حل نشد از بخش تماس با ما واتس آپ شماره ایرانسل درخواست ریموت بدید همکاران وصل و مشکل رو رفع کنن
سلام تنظیمات ستون فاکتور را تغییر دادم فونتش تغییر کرد چرا؟؟؟؟؟؟کجا میشه درستش کرد
سلام از بخش تنظیمات و طراحی فاکتور قابل تغییر می باشد
ممنون از راهنمایی بسیار دقیق و جامع اتون
بنده تمامی مراحل رو بررسی کردم ولی بازم پیام ۴۳۲ رو دارم و فکر میکنم علت اصلی میبایست اپدیت نرم افزار هلو باشه
با سلام لطفا با واحد پشتیبانی سایت در واتس آپ به شماره 9367925380 پیام بدید و درخواست ریموت بدید قطعا قابل حل می باشد