خطای بازگرداني پشتيبان در حسابداری هلو
ژوئن 8, 2019
ارسال شده توسط مصطفی نوری
3.21k بازدید

اگر در هنگام بازگرداني نسخه پشتيبان نرم افزار هلو : “خطا در باز نمودن اطلاعات ، لطفا مجددا سعي کيد. ” ظاهر شود:
جهت رفع مشكل(خطای بازگرداني پشتيبان در هلو) موارد ذیل را بررسي فرمایید :
1- فایل بکاپ از داخل یکی از درایوها بازيابي نمایید ، ازروی cd ، فلش یا Desktop اطلاعات باز گردان نمی شود .
2- لطفا روی فایل بکاپ دو بار کلیک نموده و آن را از حالت zip خارج نمایید .(در صورت مواجه شدن با پیغام خطا فایل بکاپ مشکل دارد و می بایست از بکاپهای دیگر استفاده نمایید )
3 در برنامه در منوی تهیه و باز یابی کپی پشتیبان ، File Type را روی all file قرار داده و فایل unzip شده را باز گردان نمایید .
4- از داخل مسیر نصب نرم افزار محتویات پوشه های Temp و Tempbackup را حذف نمایید .
5- بررسی بفر مایید بانک اطلاعاتی قبلی که بکاپ توسط آن تهیه شده است دقیقا با بانک فعلی یکسان باشد .
توجه :اگر قبلا از sql 2005 استفاده می نموده اید و در حال حاضر sql 2000 یا desktop engin نصب نموده اید اطلاعات بدون تبدیل باز گردان نمی شود که در این صورت می بایست بکاپ اطلاعات را شخصا با نرم افزارهايي مانند Xsql و يا redgate و غيره كانورت نماييد ( براي اين منظور شركت توسعه خدمات طرفه نگار هيچگونه اقدامي انجام نمي دهد و يا از همان ورژن نرم افزار sql استفاده بفرماييد . )
برچسب ها:
خطای بازگرداني پشتيبان هلو
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
این شناسه قبل برای دستگاه دیگری رجیستری شده ( هلو )
شناسه ریجستری شده هلو چه عاملی باعث بروز پیغام " این شناسه قبلا برای دستگاه...
رفع خطای 808 هلو
پیغام 808 چیست و چه زمانی رخ می دهد ؟ این پیغام زمانی رخ می...
پیغام 432 در نرم افزار هلو
پیغام 432 چیست و چه زمانی و در کدام بخش ها رخ می دهد ؟...
کد خطای 33 نرم افزار هلو
کد خطای 33 در هلو همانطور که گفتیم ما امروز به معرفی کد خطا...
فعال و غیرفعالسازی نرم افزار هلو
فعالسازی و غیرفعالسازی حسابداری هلو SLM آشنایی با سیستم SLM : سال هاست که...
پیغام خطا هلو Excaption EOlesysError in module holoo.exe at 000cc955.Class not registered
صرفا جهت درخواست ریموت با شماره های زیر در ارتباط باشید: 👈۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰_۰۹۱۴۸۲۱۹۴۸۷👉
21 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
سلام,,چرا بک اپ باز نمیشه,,,همه فایل ها به صورت زیپ هست
با سلام لطفا پیغام خطا رو ارسال بفرمائید و اشاره کنید در کدام قسمت مشکل دارید با تشکر
سلام،بعداز اینکه فایل بک اپ و بازیابی میکنم ،عملیات موفقیت امیزه،اما همه ی طرف حسابها رو نمایش نمیده،چرا؟
با سلام نسخه نرم افزار قبلی چند بوده و الان که بر روی این نسخه بازیابی م یکنید چنده آیا نسخه نرم افزارها یکی هست ؟
سلام خسته نباشید
من هلو را در سیستم خانه که ویندوز 10 هست ازش بک اپ میگیرم ولی در سیستمی که در مغازه دارم ویندوز 7 هست هنگام بازگردانی بک آپ پیغام شماره 668
میده
فایل انتخابی جهت بازیابی با نسخه sql server نصب شده بر روی سیستم شما همخوانی ندارد
سلام لطفا نسخه بانک اطلاعاتی نصب شده بر روی سیستم مغازتون رو ارتقا بدید مشکلتون برطرف میشه
خدا وکیلی خیلی مردی ممنون مشکلم حل شد
سلام خسته نباشید
من هلو را در لبتاپ که ویندوز 7 64 بیت هست ازش بک اپ میگیرم ولی در سیستمی که در مغازه دارم ویندوز ۷ 32 بیت هست هنگام بازگردانی بک آپ پیغام شماره ۶۶۸
میده
فایل انتخابی جهت بازیابی با نسخه sql server نصب شده بر روی سیستم شما همخوانی ندارد
هر دو سیستم با یک ورژن نصب هست
ممکنه به خاطر 32 یا 64 بیت بودن باشه
از سیستم مغازه بک اپ میگرم روی لبتاپ بازگردانی میشه ولی از لبتاپ روی سیستم مغازه بازگردانی نمیشه
ممنون میشم کمکم کنین آخه خیلی برام ایم موضوع مهمه
با تشکر
سلام لطفا نسخه بانک اطلاعاتی SQL Server بررسی شود
سلام وقت بخیر ویندوز پرید و دوباره نصب کردم و با ریکاوری بک اب هلو را گرفتم ولی در برنامه هلو میزنم اجرا نمیشه
سلام
چه پیغام خطایی دارید ؟
سلام.ارور 432میده وقتی میخوام بکاپی که قبل از عوض کردن ویندوز داشتم رو باز کنم
انتهای پیام هم ارور15105 رو میده
چکارش کنم.ممنون
سلام بر شما
لطفا متن پیغام خطا ارسال گردد تا راهنمایی های لازم انجام شود
آقای نوری سلام و وقت بخیر.من نسخه برنامم 6 بوده و بکاپ ها رو با همین گرفتم.الان نسخه برنامه رو به 8.43 ارتقا دادم ولی بکاپ هارو نمیخونه و ارور 843 میده.چطور بکاپ رو تبدیل کنم تا با نسخه جدید برنامه جواب بده؟
درود بر شما
لطفا متن پیغام خطا را ارسال بفرمایید تا راهنمایی های لازم انجام پذیرد
سپاس جناب نوری.پیغام Invalid column name Easypresentfact.با پشتیبانی تماس گرفتم و هم نمایندگی بردم درست نشد اخر گفتن چون بکاپ با ورژن 6 بوده و برنامه الان نسخه 8.43 هست اینطوری میشه.راهی هست بکاپ هم مثل برنامه به روز بشه که برنامه بتونه بکاپو بخونه؟سپاس
لطفا از بخش تماس با ما درخواست ریموت بدید
سلام ممنون میشم راجب ارور ۴۳۲ راهنمایی کنید . به صورت اتوماتیک شیستم هلو بنده پشتیبان گیری نمیکنه باید خودم دستی پشتیبان بگیرم :
Determine the backup sets on the media ,use RESTORE HEADERONLY. to determine the usability of the backup sets , run RESTORE VERIFONLY. if all the backup sets are incomplete ,reformat the media usingBACKUP WITH FORMAT , which destroys all the backup sets
با سلام لطفا از طریق بخش تماس با ما بر روی واتس آپ شماره ایرانسل ایدی انی دسک اعلام کنید تا بررسی کنیم
سلام
وقت بخیر
من در ویندوز عوض کردم
قبلا 10 بود الان هم 10 هست
وقتی هلو رو نصب میکنم موردی ندارم وارد هلو میشم و میتونم اطلاعات رو وارد کنم اما وقتی بک آپ قبلی رو ریستور میکنم ریستور میکنه که باید نرم افزار رو ریست کنم و وقتی ریست میکنم با خطای 432 روبرو میشم که خطای invalid column name’pos_connected’ رو میزنه
نرم افزار حسابداری من 10 شرکته هست
با سلام جهت رفع مشکل با واحد پشتیبانی سایت با شماره 09367925380 در واتس آپ در ارتباط باشید تا از طریق نرم افزار کنترل از راه دور انی دسک بصورت آنی مشکلتون رو بررسی و حل کنند