پیغام ۱۲ حسابداری هلو
گاهی اوقات ممکن است در سیستم کلاینت شما پیغام ” ۱۲ ” در ابتدای اجرای نرم افزار هلو به نمایش درآید. و سعی شما بر این باشد که در سریع ترین روش ممکن به برطرف نمودن پیغام اقدام نموده. و از نرم افزار استفاده نمایید این پیغام(پیغام ۱۲ حسابداری هلو) می تواند از چندین عامل بوده باشد .با ما همراه باشید تا شما را با نحوه رفع پیغام مذکور آشنا کنیم :
در ادامه آموزش رفع پیغام ۱۲ حسابداری هلو در نسخه سینگل را خدمتتون بصورت مفید و مختصر قرار دادیم :
ابتدا مراحل ذیل را برای رفع پیغام بررسی کنید :
- آیا قفل سخت افزاری توسط سیستم عامل به خوبی شناساییشده است ؟!
- به رجیستر نمودن قفل سخت افزاری هلو بپردازید ( آموزش رجیستری )
- در نهایت قفل سخت افزاری بر روی سیستم دیگری نصب و تست گردد تا از سلامتی قفل اطمینان حاصل فرمایید.
و در نهایت می پردازیم به رفع پیغام ۱۲ در نسخه شبکه نرم افزار حسابداری هلو
این پیغام زمانی رخ می دهد که فایل Setup بدرستی تنظیم نشده باشد. و یا درایور مربوط به USB به خوبی برو روی سیستم عامل نصب نشده باشد. در ادامه می پردازیم به آموزش حل پیغام ۱۲ در نسخه شبکه نرم افزار هلو :
راهکار اول بسیار ساده است اما برای درک بیشتر آن را توضیح خواهیم داد:
راهکار اول : در اولین مرحله از بررسی پیغام ۱۲ شبکه بررسی گردد که آیا قفل بدرستی توسط ویندوز شناسایی شده است یا خیر ! ( طبق متن زیر )
My computer > Properties > Device Manager
راهکار دوم: در این مرحله برای حل پیغام ۱۲ حسابداری هلو ،رجیستری قفل انجام شده و آی پی فایل Setup کنار برنامه بدرستی تنظیم گردد اگر با تنطیم فایل ستاپ آشنایی ندارید از لینک زیر استفاده نمایید.
آموزش تنظیم ستاپ نرم افزار هلو
[su_box title=”پشتیبانی آنلاین” style=”noise” box_color=”#d43266″ radius=”5″]امیدواریم که توانسته باشید مشکلتون رو حل کنید.اگر همچنان موفق به رفع این مشکل نشده اید می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.[/su_box]
دیدگاهتان را بنویسید