پیغام ۱۲ حسابداری هلو

گاهی اوقات ممکن است در سیستم کلاینت شما پیغام ” ۱۲ ” در ابتدای اجرای نرم افزار هلو به نمایش درآید و سعی شما بر این باشد که در سریع ترین روش ممکن به برطرف نمودن پیغام اقدام نموده و از نرم افزار استفاده نمایید این پیغام می تواند از چندین عامل بوده باشد با ما همراه باشید تا شما را با نحوه رفع پیغام مذکور آشنا کنیم :

 

در ادامه آموزش رفع کد خطای ۱۲ در نسخه سینگل را خدمتتون بصورت مفید و مختصر قرار دادیم :Device manager

 

 

ابتدا مراحل ذیل را برای رفع پیغام بررسی کنید :

  • آیا قفل سخت افزاری توسط سیستم عامل به خوبی شناساییشده است ؟!
  • به رجیستر نمودن قفل سخت افزاری هلو بپردازید ( آموزش رجیستری )
  • در نهایت قفل سخت افزاری بر روی سیستم دیگری نصب و تست گردد تا از سلامتی قفل اطمینان حاصل فرمایید.

 

 

 

و در نهایت می پردازیم به رقع پیغام ۱۲ در نسخه شبکه نرم افزار حسابداری هلو

این پیغام زمانی رخ می دهد که فایل Setup بدرستی تنظیم نشده باشد و یا درایور مربوط به USB به خوبی برو روی سیستم عامل نصب نشده باشد در ادامه می پردازیم به آموزش حل پیغام ۱۲ در نسخه شبکه نرم افزار هلو :

 

راهکار اول بسیار ساده است اما برای درک بیشتر آن را توضیح خواهیم داد:

راهکار اول : در اولین مرحله از بررسی پیغام ۱۲ شبکه بررسی گردد که آیا قفل بدرستی توسط ویندوز شناسایی شده است یا خیر ! ( طبق متن زیر )

My computer > Properties > Device Manager

 

راهکار دوم: در این مرحله رجیستری قفل انجام شده و آی پی فایل Setup کنار برنامه بدرستی تنظیم گردد اگر با تنطیم فایل ستاپ آشنایی ندارید از لینک زیر استفاده نمایید.

آموزش تنظیم ستاپ نرم افزار هلو

فایل setup هلو

 

[su_box title=”پشتیبانی آنلاین” style=”noise” box_color=”#d43266″ radius=”5″]امیدواریم که توانسته باشید مشکلتون رو حل کنید.اگر همچنان موفق به رفع این مشکل نشده اید می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.[/su_box]

”   تماس با کارشناس ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰  “

مطالعه بیشتر