ثبت، پردازش و ارسال سفارش : روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های این مجموعه بصورت مجازی ثبت شده است که بلافاصله بعد از پرداخت صورتحساب به مشتری تحویل داده می شود. و خدمات پشتیبانی این وبسایت بصورت ۲۴ ساعته می باشد وب سایت هلو لرن به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد و امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات نیز از طریق تلگرام ، واتس اپ ، پشتیبانی آنلاین وبسایت و تماس با ما میباشد. توجه داشته باشید

۱. هر فایل فقط موارد ذکر شده را داراست. نه کمتر و نه بیشتر

فایلی که شما خریداری می کنید، فقط موارد ذکر شده در توضیحات را داراست. نه کمتر و نه بیشتر . ما فقط در قبال توضیحات خود مسئولیم و در قبال تصورات خریدار مسئولیتی نداریم.

۳. شرایط بازگشت وجه

چنانچه توضیحات فایل در سایت با فایل دریافتی شما تطابق نداشته باشد، پس از آنکه این مورد را به سایت اطلاع دهید، فروشنده اقدام به پشتیبانی و رفع مشکل شما خواهد کرد و فایل درست در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در غیر اینصورت پس از ۲۴ ساعت مبلغ پرداختی شما بازگشت داده می شود.

مواردی از قبیل پشیمانی، استفاده نکردن از فایل، تصورات شخصی خریدار، اشتباه خریدن یک فایل به جای فایل دیگر، عدم توانایی در باز کردن فایل، نداشتن نرم افزارهای مورد نیاز و … موجب بازگشت پول نخواهد شد.

درصورتی که عدم تطابق توضیحات فایل در سایت با فایل دریافتی تایید شود. ۱۰ درصد از هزینه پرداختی بابت مالیات بر ارزش افزوده، کسر و مابقی به حساب خریدارد برگشت داده میشود

۴. قیمت محصول

قیمتی که در پیش فاکتور منظور می گردد معتبر بوده و جهت دانلود فایل به صورت آنلاین ، قابل پرداخت است. قیمت ها به تومان است.